Aviatik B.I
|
|
Kétüléses felderítő kétfedelű. 1914-ben lépett szolgálatba. |
|
Aviatik B.II |
|
A B.II. már egy erősebb Mercedes motorral és 7,7 mm-es géppuskával jelent meg. Gyártották licenc alapján Olaszországban a Società Aeronautica Meccanica Lombardia (SAML) készített 410 példányt. A 16 Squadriglie da Recognizione üzemeltette őket. |
|
Aviatik B.III |
|
Ausztria-Magyarország légierejében szolgált, osztrák-magyar leányvállalat építette, a B.II. továbbfejlesztése. A B.II.s.-t is itt építették, de a B.III. már osztrák-magyar fejlesztési tervezés eredménye volt. 1916-ra elavult. |
|
Aviatik C.I |
Aviatik C.II |
Aviatik C.III |
Aviatik C.V |
Aviatik (Ö) C.I |
|
Feldrítő. 1915 áprilisában lépett szolgálatba. A B.I. és a B.II. utódja. Motorja 200 LE Benz Bz.IV. A "C" sorozatot 1917-ben kezdte felváltani a "D" sorozat |
|
|
Aviatik (Berg) D.I, Aviatik (Berg) D.II |
|
Az Aviatik D.I. kétfedelű felderítő vadászgép. Neve ismert Aviatik Berg D.I néven is, tervezőjéről Julius von Berg mérnökről elnevezve. Az Aviatik D.I volt az első vadászgép, mely az Osztrák–Magyar Monarchia területén épült. |
|
Aviatik D.III |
|
A D.III kisérleti együléses vadászgép. Ez volt az alapja a Aviatik D.IV és Aviatik DV-nek. 1917-ben repült először egy 195 lóerős Benz Bz IIIbo. hajtóművel. |
|
Aviatik D.VII |
|
Kisérleti együléses vadászgép. Teljesen új szárnyat, új vízszintes-, és függőleges vezérsíkot kapott. Nem került szoglálatba. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|