A Hawker Fury Mk I-es 1931-ben állt szolgálatba. Az első brit vadászgép volt, amelynek sebessége meghaladta a 200 mérföld/órát (322 km). A sikereken felbuzdulva a Hawker Intermediate (Közbenső) Fury-t és a High Speed (Nagysebességű) Fury-t. Ezek vezettek el a Fury Mk II. sorozathoz, az Mk I. burkolt futóműves változatához. A 20 százalékkal nagyobb teljesítményű Kestrel V1 motor a gép sebességét 8, emelkedöképességét 34 százalékkal növelte. A Fury Mk II-es átmeneti típus volt, 98 darabot rendeltek belőle. A gépek 1937 elejétől öt RAF századhoz kerültek. Mivel 1939 után 24 darabot átadtak Dél-Afrikának. 1940/41-ben a gépeket Kelet-Afrikába telepítették, hogy ott az olaszok ellen bevessék őket, de erre már nem került sor.
Hawker Fury MK.I - MK.II
MK.I
MK.II Jugoszlávia
Spanyolország
Hawker Sea Fury
A második világháború végén tervezték, a sugárhajtású repülés hajnalán. A Hawker Sea Fury volt az utolsó propelleres vadász a Királyi Haditengerészetnél, és egyben a leggyorsabb sorozatban gyártott dugattyús gép is a történelemben.