Vickers E.F.B.  
 
 

 

Vickers-Armstrongs
 
  Vickers E.F.B.1 jellegrajza
Vickers E.F.B.1 ,-2, -3, és V.I.M.
Egyesült Királyság - Vickers-Armstrongs Limited
 
Fotó: Vickers E.F.B.1 Aero Show, 1913 február, London. Forrás: Aviastar
 
Vickers E.F.B.1 'Destroyer' tolólégcsavaros vadászgép. 7.7 mm-es Maxim géppuskával szerelték. 80 Le Wolseley motor hajtotta. Az első teszten erősen orrnehéz volt, egy rövid repülés után orral a földnek ütközött, és átfordult. A hibát a felszerelt fegyvernek tulajdonították melyet később módosítottak.
 
E.F.B.1  
 
 
 
 
 
 
Sebessége: 113 km/h
Hatótáv: 4.5 óra
Személyzet: 2 fő

 
E.F.B.2  
 
Vickers E.F.B.2 tolólégcsavaros vadászgép. Az 1-es módosítása. A kabint ablakokkal látták el, csűrő helyett szárnycsavarást alkalmaztak, változtattak az orrkialakításon.
 
 
 
 
 
 
Sebessége: 110 km/h
Hatótáv: 150-300 mérföld
Személyzet: 2 fő

 
E.F.B.3  
 
Vickers E.F.B.3 1913-ban debütált, a harmadik variáció. Visszatértek a csűrőhöz, elhagyták az elavult szárnycsavarást. Az Admiralitás hat repülőgépet rendelt 1913 decemberében.
 
 
 
 
   
Sebessége: 97 km/h
Hatótáv: 483 km
Személyzet: 2 fő

 
V.I.M  
 
Vickers VIM (Vickers Instructional Machine) iskolagép. 35 db épült kína számára Rolls Royce Eagle motorral.
 
 
 
 
 
 
Sebessége: 161 km/h
Hatótáv: 2¾ óra
Személyzet: 2 fő